[linux-baslangic] Web Log Analiz Programı

---------

From: Ferruh Mavituna (ferruh@mavituna.com)
Date: Tue 24 Jun 2003 - 21:09:11 EEST

    Webalizer tarzı server tabanlı değilde direk olarak GUI üzerinden çalışan
    çoklu weblog formatı destekleyen web log analiz programı arıyorum.

    Bu şekilde bir program bilen var mı freshmeat' te bulamadım-göremedim. Genelde
    PHP veya server tabanlı programlar var.

    --
    Ferruh.Mavituna
    http://ferruh.mavituna.com