[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 19:28:29 EEST

    RAV AntiVirus ile ilgili olan bolume bir yanit vereyim.

    1. Eger MTA'nizi sendmail'den postfix'e degistirecekseniz, bu durumda
    RAV for Sendmail paketinin yerine, RAV for Postfix paketini kurmak
    durumundasiniz. Ancak bu islem icin herhangi bir para odemeniz veya
    RAV'i haberdar etmeniz gerekmiyor. Sadece su an kullandiginiz ravmd.key
    dosyanizin bir yedegini alin, RAV for Postfix'i kurun ve ravmd.key
    dosyasini geri kopyalayin.

    2. RAV'dan resmi olarak yapilan aciklamada henuz satislarin durdurulmasi
    seklinde bir istek gelmedi. Ancak soylenen, yapilan tum satislar icin
    virus uyarilari, virus veritabani guncellemesi ve teknik destegin devam
    edecegi. Tabii bu Microsoft'un Linux icin son derece basarili olan bu
    urunun devam etmesine izin verecegi anlamina gelmiyor.

    Kemal M. Ergur
    kemal.ergur@ravantivirus.com.tr