[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Qmit_TOPUZ?= (utopuz@cizgi.com.tr)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 18:20:08 EEST

    Bu kadar MS karşıtı olmak da gerekmiyor bence, birçok insana bilgisayar
    kullanmayı daha basit hale getirdiler(... for dummies).İyi bir iş yaptı
    bence.Linux kullanicilarinin cogu da MS ile baslamistir herhalde.

    (Hatta Linux seminerde, MS OS ve MS Office ile sunum yapiliyordu )

    Eğer Linux desteğini çekmezlerse ve fiyat olarak da değişiklik yapmazlarsa
    kullanmaya devam ederim.

    Peki RAV alternatifi neler var ?

    Biz RAV alırken yillik yenileme ucreti o yilin %20 siydi. Simdi ne olacak !?
    4 tane domain var.