[linux-baslangic] INETD kisa dersleri

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 18:39:21 EEST

    INETD Kisa dersleri

    28 Haziran gunu Internet Teknolojileri Dernegi Merkezinde

    9.30 - 12.30, " e-Posta ile Tanitim Teknikleri (102) "
    Egitmen: Zafer Babur

    102- Posta adreslerine e-posta ile tanitim, posta
    ici banner kullanimi adres edinilme bicimleri,
    permision based mesaj, spam, ezine, bulten,

    e-kupon, e-kart, Ornek calismalar,

    14.00-17.00, "Mobil Tanitim Teknikleri (103) "
    Egitmen: Zafer Babur

    103 - Cep Telefonlarina Hucre mesajlari, Toplu SMS Gonderimi,
    Kisisellestiirlmis SMS, permissin based mesaj, kanal kullanimi,
    spam, olcum birimleri, olcumler

    Hedef Kitle: Teknolojinin Tanitim Dunyasind anasil
    Kullanilmasini Dusununenler

    Ders icin Teknik onkosul:
      Bilgisayar kullanim islevleri ve internet hakkind a temel
      bilgilere sahip olmak

    Her Turlu iletisim icin:
    bilgi@inetd.org.tr www.inetd.org.tr
    tel: (212) 356 5595, 5597
    fax: 356 5596

    Internet Teknolojileri Dernegi - INETD
    Kervan Gecmes Sok. Keskin is hani No:4, kat4 D. 6
    Mecidiyekoy, Istanbul