[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 18:37:58 EEST

    On Mon, 23 Jun 2003, [iso-8859-1] Gürkan KARABATAK wrote:

    > MS Linuxu tek kozu olan parayla yikmayami calisiyor acaba yoksa benmi
    > fazla karamsarim?

    Afedersiniz, anlamadim ben bunu. Koz Linux'un mu, M$'un mu? Ciddi bir
    sorudur.

    Linux'un ise:
    Linux'un ucretsiz olmasi iyidir; ama en onemli neden degildir. Linux
    kuvvetlidir (hehe birden kime soyluyorum ben bunlari dedim hocam, lafim
    size degil :) ) ve "ustune de" ucretsizdir. Ha cok dert degil. Yurt
    disinda enterprise seviyede uygulama yapan insanlar RH Advanced Server ,
    SLES vb urunleri aliyorlar peynir ekmek gibi. Demek ki hersey *artik* para
    degil. Toplam sahip olma maliyeti tamamen Linux'un lehine isliyor artik.

    Gecenlerde Gorkem Cetin masaustunde (sanirim) 2007 yilinda Linux'un
    payinin %17 civarinda olacagina dair bir rapor gecmisti listeye. IBM'in
    tahmini 2005 yilinda bunun kat kat ustu. Bakalim ne olacak?

    Gecenlerde PostgreSQL listelerinin birinde, bir Fransiz bakin bizim icin
    ne soyledi:

    ====
    ... Turkey is very important fo several reasons: it is an old country with
    a very young population and it will never ever accept software patents.
                                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Also, I like the idea that Turkey should enter the European Union to bring
    fresh minds.
    ====

    Elin Fransizi gordu bazi seyleri :-)

    Belki beni biraz *kavgaci* bulabilirsiniz; ama dinsizin (M$) hakkindan
    imansiz (bizim gibiler) gelir.

    Serdar, neredesin? :-)

    Sevgiler, saygilar.

    --