[linux-baslangic] Re: Mail sunucu ve RAV

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 18:28:21 EEST

    On Mon, 23 Jun 2003, Ümit TOPUZ wrote:

    > (Hatta Linux seminerde, MS OS ve MS Office ile sunum yapiliyordu )

    Gecen sene, elimizde olmayan nedenlerden dolayi bize ait olmayan
    bilgisayarlar kullanmak zorunda kaldik ve son dakikada isletim
    sistemlerini degistirme sansimiz yoktu.

    Windos uzerinde OpenOffice yuklu idi bu arada pclerin birinde. Bu seneki
    senlikte ise 80+ seminerden sadece ikisinde bu oldu.

    MS Office'e 300-800 dolar verip elin Amerikalisini zengin edip, ustune de
    bu paralarin masum insanlarin uzerine silah olup yagmasina artik gonlum
    elvermiyor.

    Tabii burada M$ sadece bir simge. Ayni Mc Don(m)alds gibi. Cok fazla
    takilmayin bu ornege. Ben bilgisayari C64 ile ogrendim. Sonra Dos+Win
    3.X'i gordum. W95'e alisamadim bir turlu; sira sol asagidan basinda cikan
    cubuk bana cok garip gelmisti o zaman. Sagolsun bir arkadasim W98'in
    ciktigi zamanlar rh 6 serisinden birini kurdu (simdi animsayamadim) da
    dogru yolu gorduk.

    > Eğer Linux desteğini çekmezlerse ve fiyat olarak da değişiklik yapmazlarsa
    > kullanmaya devam ederim.

    MS bir dagitim cikarsa kullanacak misiniz yani? :) Bedava verseler
    kullanmam (aman ustuen para vermesinler, M$ parasi gecmez burada) . Bakin
    tekrarliyorum: Bunu soyleyen RAV'in satisindan para kazanan birisi.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr