[linux-baslangic] Re: ulasilamayan bir adres

---------

From: serdar balkan (otorite@flashmail.com)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 17:47:49 EEST

    OK> Baglantinizda bir problem olabilir, gateway vs. ayarlarinda bir sorun
    OK> olabilir mi ?
     baglantida bi problem olsa ben diger makinadanda ayni yere ulasamama
     sorunu yasamam gerekirdi sanirim daha onc ebahsettigin direk bagli
     olan makinadan.

    OK> traceroute incelemek icin guzel bir yontem olabilir.

    OK> (traceroute ip_adresi)

    10.hoptan sonra kaybediyor

    OK> Sistem herhangi bir hata mesaji veriyor mu ? (/var/log/messages,
    OK> syslog da vs.)

    buraya baktigimda Cups ile ilgili bir hata vardi onun disinda baska
    bir sey goremedim.Acaba bununla bir ilgisi varmidir onu bilmiyorum?

    OK> Belk ikarsi taraftan yasaklanmis olabilirsiniz. Ornegin nmap le gelip
    OK> giden paketlerinize bakabilirsiniz, ki bu pek baslangic olmuyor artik :)

    ben mailleri dier makinadan alip indirdim sanirim yasakla ilgili bir
    problem yok ama arada engelleyen bisi var sanirim nerede onu anlamis
    deilim

    OK> Saygilar,
    OK> Onur Kucuk (d.li)

    cok tesekkur ederim aksam vakti zaman ayirdiniz