[linux-baslangic] Re: ulasilamayan bir adres

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 17:47:27 EEST

    > ping sadece ip yi cozumluyor ve oylece kaliyor.
    > soylediginiz sekilleri denemistim ama onlardada sonuc alamadim
    > yanicevap gelmiyor.

      Baglantinizda bir problem olabilir, gateway vs. ayarlarinda bir sorun
    olabilir mi ?

      traceroute incelemek icin guzel bir yontem olabilir.

      (traceroute ip_adresi)

      Sistem herhangi bir hata mesaji veriyor mu ? (/var/log/messages,
    syslog da vs.)

      Belk ikarsi taraftan yasaklanmis olabilirsiniz. Ornegin nmap le gelip
    giden paketlerinize bakabilirsiniz, ki bu pek baslangic olmuyor artik :)

      Saygilar,
      Onur Kucuk (d.li)