[linux-baslangic] ext3 dosya sistemi

---------

From: Hakan Çetin (hakan@accessbilgisayar.net)
Date: Sat 21 Jun 2003 - 09:46:43 EEST

    hocam birşey sorucam. ext2 ve ext3ü nasıl test ediyorsunuz?
    KDE altında açılışırken sistem aniden kitlendi. bilgisayarı açınca linux
    çalışmadı. knoppixle bilgisayarı boot edip fsck ile dosya sistemini tarattım
    ve fsck işini bitirdiğinde ext3 dosya sistemi mahvolmuştu. lost+found
    dizininde bir sürü rakam vardı. ve ondan sonra redhat linux bir daha
    açılmadı. herkesin çok methettiği dosya sistemi maalesef uçmustu. gerci bu
    buyuk ihtimalle benim hatam. cunku fsck yi kullanmasini pek fazla
    bilmiyorum. fsck dan baska kullanimi kolay dosya sistemi tarayıcısı varmi?
    merak ettigim bir sey daha var. grub un lilo dan ustun taraflari neler.
    benim gordugum farkettigim kadariyla benim gibi caylak bir linux
    kullanicisina gore cok fazla komutu var. linuxun ultra kucuk bir kopyasi
    gibi geldi.
    herkese cok tesekkur ederim.
    bir gun gelecek windows mazi olucak..... Gelecek linuxundur