[linux-baslangic] Re: mandrake 9.1 ;2R kapanış hatası

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 19 Jun 2003 - 13:39:14 EEST

    Çarşamba 18 Haziran 2003 12:14 sularında, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

    > Bunu yapmanızı önermem. Geçen gün poweroff -f ya da doğrudan elektrik
    > düğmesinden kapattığım bir makineyi açabilmek için yarım saatimi harcadım.
    > ext3'e güvenip de yolda kalmayın.

    Burada günde en az iki kere elektrik kesiliyor. Bu da yılda en az 700 istemdışı
    kapanma demektir. 2 yıldır şeytan kulağına kurşun :-) hiçbir sorun çıkmadı.
    Seninki herhalde bir istisna ya da benim ki, ama 1000 kere de istisna olmaz ki...
    Her ihtimale karşı 6 ayda bir fsck yapıyorum (öyle ayarladım).

    Esen kalın,
    Nilgün