[linux-baslangic] Re: MP3

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 20:58:33 EEST

    Selam,

    Red Hat tüm dağıtımını GPL ile lisanslar. Dolayısıyla, GPL lisanslı
    olmayan bir yazılımı GPL lisansı altına sokamaz. Suç olan budur.

    Red Hat dağıtımını GPL lisanslı olarak tutmak istediğinden GPL
    lisanslı olmayan yazılımları dağıtımına sokmuyor.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Pazartesi 9 Haziran 2003 17:21 sularında, Cetin Baloglu şunları yazmıştı: