[linux-baslangic] Re: LILO (was Slackware konfigirasyon dosyaları yerleri?)

---------

From: suleyman (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 15:36:02 EEST

    *This message was transferred with a trial version of CommuniGate(tm) Pro*
    1/ tesekkur:

    Sevgili Onur Kucuk'e cok tesekkurler..
    LILO'nun iki ayri diski gormesi icin Onur'un onerdigi yol iyi bir yontem..
    Benzer sorunu olanlara cozum icin oneriyorum.

    2/ sorun: ses alamiyorum:

    ama ses almayi basaramadim,
    yani Onur'a kolay olan bana zor..
    ses nasil alirim:
    ayrica internet'e baglanma '[ppp]' konusunda ise; fax-modem oldugu icin 'ses
    sorunu cozulmez ise modem gorulmuyor' deniyor..

    makina bilgisi:
    cpu cyrix 866; anakart via 82xxxx ; slackware 8.1 calisiyor.

    3/ ~/.bashrc
    bu "ls -all" ile dosyasini sonradan biz mi yaratiyoruz?
    "~/.bashrc" dosyasini bulamiyorum..
    ne "ls -all" ile ne de find / -name "*bashrc" komutu ile goremiyorum..
    acaba ses ve ppp sorunlariyla bu bashrc dosyasinin iliskisi var mi?

    linux dunyasina tesekkurlerimle,

    suleyman
    saydin@anadolu.edu.tr

    - - - -