[linux-baslangic] Re: Wine ile Virus Bulasir mi?

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 12:44:18 EEST

    Selamlar..

    Eger bu virus mesela Nimda ise, ag paylasimi acmak isteyecek, ama bunu beceremeyecegi icin calismiyacaktir. Veya CIH olsa, VFAT subsystemine erismek isteyecek bu da basarisiz olacaktir. Bir diger virus olan magistry ise, kendine 25. Porttan bir SMTP MTA olusturmak isteyecek, ama buyuk ihtimalle WINE root olarak calistirilmadigi icin basarisiz olacaktir.

    Eger bunlari yapmayan cok sade bir virusse sanirim basarili olabilir.

    Saygi ve sevgiler..

    09 Jun 2003 09:48 EEST tarihinde yazmışsınız: