[linux-baslangic] Re: LILO (was Slackware konfigirasyon dosyalarę yerleri?)

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 17:01:25 EEST

    suleyman wrote:

    > ses nasil alirim:
    > ayrica internet'e baglanma '[ppp]' konusunda ise; fax-modem oldugu icin 'ses
    > sorunu cozulmez ise modem gorulmuyor' deniyor..
    >
    > makina bilgisi:
    > cpu cyrix 866; anakart via 82xxxx ; slackware 8.1 calisiyor.

      /etc/rc.d/rc.modules dosyasinin sonuna

      /sbin/modprobe via82cxxx_audio

      yazmaniz yeterli. Ayrica /etc/modules.conf dosyasina

      alias sound-slot-0 via82cxxx_audio

      satiri eklemeniz de guzel olacaktir.

      Bu internete baglanma konusunu da pek anlayabilmis degilim. Yine de
    sorununuz olursa listeye detayli bilgi iletirseniz yardimci olmaya
    calisiriz.

    > 3/ ~/.bashrc
    > bu "ls -all" ile dosyasini sonradan biz mi yaratiyoruz?
    > "~/.bashrc" dosyasini bulamiyorum..
    > ne "ls -all" ile ne de find / -name "*bashrc" komutu ile goremiyorum..
    > acaba ses ve ppp sorunlariyla bu bashrc dosyasinin iliskisi var mi?

      ~/.bashrc dosyasi sizin kullaniciniz icin ozel ayarlar yapmak
    isterseniz kullanacaginiz dosyadir. Ancak bu ayarlar ses karti modem
    gibi donanim ayarlari seklide degil de, ornegin "ben listele seklinde
    komut girersem sistem bana 'ls -al' komutununun sonucunu getirsin"
    seklinde ayarlardir ve bu dosyanin illa da mevcut olmasi gerekmez.

      Saygilar,
      Onur Kucuk (d.li)