[linux-baslangic] Re: laptop onerisi

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 11:28:03 EEST

    Benim IBM notebook ile Linux deneyimim yok baska marka bir notebook
    kullaniyorum. Ancak gorunuse gore sorun yasamazsiniz gibi durmakla
    beraber, modem surucusunde sorunlariniz olabilir. Benim kullandigim
    notebookta Lucent Soft AMR modem var ve 2.4 kernel'da calistiramadim.
    Sonunda ne mi yaptim, 1 adet PCMCIA hardware modem satin aldim :(

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar