[linux-baslangic] LBA

---------

From: meralb@metu.edu.tr
Date: Sat 07 Jun 2003 - 22:03:57 EEST

    Selamlar

    Arkadaslar elimde celeron 333 PC ye maxtor 40 GB 7200 rpm lik bir
    diski tanitim ve redhat yuklemek istiyorum. Disk i boot ta tanittim.
    redhat da once goruyor disk partition yapiyor ancak format sonrasi
    disk imaging islemlerinde BOOT ile Disk Geometry arasinda bir sorun
    oldugunu belirtiyor ve LBA sorununu gidermemi soyluyor. Bu soruna
    nasil bir cozum bulabilirim?!??