[linux-baslangic] Re: dosya sistemi

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Sat 07 Jun 2003 - 10:53:06 EEST

    * Hakan =C7etin <hakan@accessbilgisayar.net> [2003-06-07 11:43:49+0300]
    > peki linux kurduktan sonra verileri bozmadan ve linuxu yeniden kurmadan
    > dosya sistemini nas=FDl de=F0i=FEtirebilirim?

    Maalesef zahmetsiz bir cozum yok. Bir tur hard disk migration
    yapacaksiniz :) Sorunsuz sekilde denedigim fazlasiyla verbose bir
    yontem icin su dokumani bir inceleyin:

      http://reactor-core.org/disk-migration.html

    Sizin durum icin biraz ozellestirmek gerekir tabii. (Yazida yeni disk
    olarak gosterilen /dev/hdc'yi /dev/hda'da bir yedekleme partisyonuyla
    degistirmek gibi.) Buna benzer cok sayida baska belge de bulabilirsiniz
    (zannediyorum resmi HOWTO'lar arasinda da var).

    --
    roktas