[linux-baslangic] Re: kernel

---------

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 13:31:03 EEST

    Merhabalar,

    > 2-bir zamanlar c/c++ ile ugrasmistim.... programlama olayina yeniden bir
    > hobi olarak tekrardan girmak istiyorum.... ne yapmam lazim ve nereden
    > baslamam lazim...

    Mandrake'de C olsun, diger diller olsun, programlama ile ilgili
    zengin cesitlikte araclar var... Kafadan, direk, ilginizi ceken
    bir seyler yazmaya baslayin bence...

    Mesela, sourceforge.net'e girin, ilginizi ceken bir proje bulun,
    "bir ucundan da ben tutsam sunun" deyin... Veya makinanizdaki
    programlardan birinin kaynak kodunu oturup inceleyin...

    Hos, ben programci saymam kendimi ama, hani ben kendi adima boyle
    "baliklama dalma" modeliyle daha iyi ogreniyorum...

    > 3- Bne makina muhendisiyim ve cad/cam programlari kullaniyorum...
    > boylesine buyuk programlari vmware gibi programlarla windows kurmadan
    > linux'un icerisine kurabilirmiyim...
    > ve buradan calistirabilir miyim?
    > tesekkurler
    >
    > mehmet dal

    Eger dogrudan Windos uygulamasi calistirmakdan bahsediyorsaniz,
    Win4lin'e bir goz atin. Ucretli bir program, ama diger bircok
    cozumden iyi Windows program destegi veriyor. Tabi sizin
    ozelinizdeki programlar kusursuz calisiyor mu, bir denemeniz lazim...

    Daha iyi bir Linux'a gecis cozumu, Linux altinda calisan uygun
    programlar bulmaniz olur. Mesela, asagidaki cad/cam programlarina
    bir bakin:

    www.linuxcad.com
    www.qcad.org

    veya google'da, sourceforge'da arayin...

    Iyi calismalar,

    Ozer Tayiz.