[linux-baslangic] Re: dosyadan satır silmek

---------

From: Estfineyi (estfineyi@yahoo.com)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 15:23:07 EEST

    bu komut işe yarıyor ama şöyle bir problem var
    ben passwd ve shadow dosyalarından kullanıcılara ait
    satırları bir script ile silmeye çalışıyorum bundan
    dolayı mesela passwd dosyasından satırı siliyor fakat
    hemen sonra bir sonraki satırdaki komutu işleme
    koyduğu için yani shadow daki satırı silmeye başladığı
    için passwd dosyası yarım olarak kaydediliyor bunu
    nasıl engellerim yada başka yolu yokmu bunun

    =====

    @Estfineyi