[linux-baslangic] Re: mnd 9.1 de tuhaf bir durum

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 12:20:17 EEST

    Thu, 5 Jun 2003 11:35:17 +0300 tarihinde
    Abdullah Anar <aanar@ozaltin.com.tr>' in yazdıkları:

    > merhaba,
    >
    > soylediginizi yaptim ama basarmadim. konsol modunda root oldum ve
    > LANG=3D"t= r_TR"=20
    > dedim entere bile bastim. sonra gerek konsol modda gerekse kde den
    > dosyalar= a=20
    > baktim. oylece mahsun birsekilde duruyorlar.=20
    >
    > yani beceremedim. ikinci soylediginizi de yaptim yine olmadi.=20
    >
    > isin kotusu bu dosyalari bir yere tasiyamadigimdan mandrekeyi bir kez
    > daha==20
    > kuramiyorum.=20
    >
    > bir kez daha guncellesem faydasi olur mu acaba???
    >
    > dostlukla,
> [...]

    hımmmm.... ek olarak birde"export LC_ALL=tr_TR" komutunu vermeniz
    gerekecektir... sürekli olması için /etc/sysconfig/i18n dosyasındaki
    değerleri değiştirmeniz gerekcektir büyük ihtimalle değişkenlerin değeri
    en_US gibidir bunları tr_TR ile değiştirin. tabii drakxtools-newt paketi
    sisteminizde kurulu ise localedrake programı daha kolay olacaktır.

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618