[linux-baslangic] Re: mnd 9.1 de tuhaf bir durum

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 15:20:26 EEST

    Selam,

    Konsolda LANG="tr_TR" verdikten sonra, eski Türkçe isimli dosyalarınıza
    erişebilirsiniz. İsimlerinden Türkçe harfleri kaldırın.
    Konsolda LANG="tr_TR.UTF-8" verdikten sonra, o dosyalara eski isimlerini
    verin. Böylece hepsi erişilebilir olur.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Çarşamba 4 Haziran 2003 11:24 sularında, Abdullah Anar şunları yazmıştı: