[linux-baslangic] Re: Red Hat kurulumu esnasında problem!

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 22:14:29 EEST

    Merhabalar,

    Sadece sezgisel olarak yaziyorum ancak benim burada anlayabildigim
    kadari ile CD'leriniz saglam mi? Farketmis olabiliceginiz gibi kurulum
    CD'leri kurulumdan once Media Test'ine tabi tutuluuyor ve boylelikle
    disklerde bir hata olup olmadigi ortaya cikiyor? Bu testi yaptiniz mi?

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan