[linux-baslangic] Wheel mouse tanitimi

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 21:56:41 EEST

    Selamlar,

    Bir mouse'un wheel olup olmadigini bir Linux dagitiminda ne belirler?
    Ornegin benim optik wheel mouse'um RedHat 9'da taninirken diger ana
    dagitimlarda (Suse 8.0, Mandrake 9.1, Debian 3.0r1) ps/2 olarak
    goruluyor ve scroll ozelligi taninmiyor; SuSe'de kurulum esnasinda
    default tanidigini denedim ancak ekranda mouse gorunumu kaybolup
    guclukle geri geldi vb.

    Bu ozellikleri nereden degistirebilip test edebiliriz? Bir de Unix
    sistemlerde oldugu gibi Linux dosya sistemlerinin detayli aciklamasini
    iceren bir dokumantasyon bulabilir miyim? Satilik kitap da olabilir...
    Ingilizce de olabilir. Aslinda aradigim referans kitabi gibi bir sey,
    ornegin 'man ...' komutu ciktilarini alintilayan bir kitap...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan