[linux-baslangic] mnd 9.1 de tuhaf bir durum

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 11:24:18 EEST

    merhabalar,

    Mandrake 9.1 ile olan mutlu beraberligimizde bugun tuhaf bisi tespit ettim.=
    =20

    1. Mandrake 9.1 de turkce dosya adlari verdim ve bir dizi dosya olusturdum.
    2. sonra madrake guncellemesi ile touchpad ve modem denemeleri yaptim.=20
    touchpad oldu cok sukur.
    3. modemi sonra hallederim diye cali=FEmalarimi surdurur iken baktim ki dah=
    a=20
    once yazdigim turkce dosya adi olan mesela (=FEantiyeplani.swx) dosyasi tuh=
    af=20
    gozukuyot ve acilmiyor.
    4. alla alla dedim
    5. acaba artik turkce adlarin girilemeyecegi degisiklim mi yaptim dedim ve=
    =20
    yeni dosya yarattim adi da s=F6=F0=FC=FE.swx oldu. bu dosyayi sorunsuz okud=
    um.
    6. yine alla alla dedim.
    7. ee eski dosyalari ne okuyup ne silebiliyorum ben napcam simdi deyip size=
    =20
    sorim dedim.

    eski turkce harfe sahip dosyalari nasil okucam ve hatta silicem ben??????

    dostlukla,
    abdullah