[linux-baslangic] Re: sunucu sorunu..(önemli,önemli,önemli,önemli)

---------

From: sinir sinir (akkarga@yahoo.com)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 00:37:28 EEST

               ps aux | grep httpd--> bu komutta bir çıktı
    veriyor
             apachectl configtest komutu için "böyle bir
    komut yok hatası" veriyor

             netstat -nlp | grep httpd --> bu komutta
    hernagi bir sonuc ortaya cıkmıyor sorun vesaire... hiç
    bir şey yok...

           birinci komutun verdigi sonucu da yazmak
    isterdim ama merak ettim şu anda başkayerdeyim
    sonucları denettiriyorum sadece neden olmuyor acep ?
         apachet1 in bulundugu klasoru nasıl pathe
    eklyecegim o klasorun altında komutu gene veremiyorum
    zira configtest de yok makinada öyle bir dosyada
    bulunamıyor onu tarattırdım...

           bu sorunlar neden oluyor kurulumunda hatamı
    yaptım acaba yoksa apachenin bütün işlevselligini
    içeren klasorleri falan tek tek ugrasıp sisteme
    tanıtmak mı gerekiyor install dosyasında böyle bir şey
    yok herhangi bir sorun da bulamadım benim sorunuma
    yakın bir anlatım içeren...
        Bu tarz sorunlarıma cevap alabilecegim bir site
    söylerseniz yada bu tarz şeyleri içeren bir pdf'i
    cekebilecegim bir site yada bir yazarın kitabı falan
    sevinirim...

         verdiginiz bilgilere simdiden teşekküre ederim...