[linux-baslangic] Re: sunucu sorunu..(önemli,önemli,önemli,önemli)

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 06:15:00 EEST

    eger ilk komuta tek cikti veriyorsa muhtemelen o
    grep httpd
    olacaktir. yani calisan br apache yok.

    ikinci komutta configtest bir program degil parametre.
    apachectl'yi buldunuz mu? bulduysaniz tam yolunu
    yazarak calistirin.
    /usr/local/apache/bin/apachectl configtest
    /usr/bin/apachectl configtest
    gibi.

    ucuncu komut birinci komut ile hemen hemen
    ayni. bu defa dinlenen portlari gosterecekti size
    eger apache calisiyor olsaydi hangi interface'e
    baglandigini gorecektiniz.

    anladigimkadariyla apache kurulu olmayabilir.
    dagitiminiz nedir?

    saygilar.