[linux-baslangic] Re: apache..

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 10:24:45 EEST

    On Fri, 25 Jul 2003 19:52:19 -0700 (PDT)
    sinir sinir <akkarga@yahoo.com> wrote:

    > Apache nin source kodunu cektim ama hep eksik bir
    > şeyler oluyor anlamadım gitti hangi paketlerin
    > gerektigini ve apache ile php olayı için ne yapmam
    > gerektigini söylerseniz sevinirim.

    eksiklikler ile kastınız nedir? eger apache'nin source tarball'unu
    indirdiyseniz icinde INSTALL/README dosyasında "Requirements" diye bir
    başlık altında gerekli görülen yazılımlar listelenmiştir.
    Onların tam olduğuna emin misiniz?

    Ayrıca kurulum hakkında ayrıntılı bilgi php.net'de fazlasıyla
    mevcut olduğu gibi turk-php.com ve php.org.tr'de çok güzel türkçe
    kaynaklardandır.

    Kısacası apache+php'yi kuramamanız için ortadan hiçbir neden yok:
    çünkü hem türkçe hem de inglizce tonlarca dökümantasyona
    sahip'ler...

    iyi çalışmalar