[linux-baslangic] Re: Kpp ile dial up baglanti

---------

From: Umut PHP (php@kakalak.org)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 10:19:26 EEST

    On Sat, 26 Jul 2003 09:41:37 +0300, Sezayi Buğdaycı wrote:
    >Ozur Bironceki mail de kanu hatasi olmustu yeniden gonderiyorum.

    Merhaba,

    Bir bilgi vereyim, yanlis anlamazsaniz.

    Sadece konuyu degistirmeniz yetmez.
    Mumkunse bos bir e-mail acip adresi ve konuyu
    elinizle yazin. Neden derseniz benim gibi
    emailleri konulara (threaded) gore ayiran
    client kullananlar bu e-mailinizi
    "Re: squid ile log analizi" adli e-mailin parcasi
    olarak goruyor zira sizin gormediginiz ama e-mailde bulunan

    header satirlarina gore islem yapiyor.

    Siz reply dedikten sonra konuyu ne yaparsaniz yapin
    bana geldiginde reply yaptiginiz e-mailin altina gelecektir.
    Ve konu beni ilgilendirse de ilgilendirmese de
    bakmiyorum bu tip e-maillere.

    Saygilar.
    Umut.