[linux-baslangic] Re: apache...(winzip sıkıntısı :)))

---------

From: sinir sinir (akkarga@yahoo.com)
Date: Mon 28 Jul 2003 - 01:01:49 EEST

       Ben cektigim source kodu windowsda acmisdim
    merakdan
    winzip ile bakmak amaci ile sanirim tum mesele burada
       Linuxde bu acilmis dosyalar uzerinde ne yapmaya
    calisti isem genelde olan dosyalari yok gibi
    gormesinden dolayi kurulum olmuyordu...
       Sanirim bu tar.gz dosyasini winzip ile acmamdan
    kaynaklandi bilginiz olsun diye yazdim :)
       Dosyayinin sikismis halini linuxde acip kurulumu
    yapinca hic bir sorun cikmadi :))
                     iyi gunler...
                   Verdiginiz cevaplar icin tesekkur
    ederim...