[linux-baslangic] Kpp ile dial up baglanti

---------

From: Sezayi Buğdaycı (sbugdayci@etiholding.gov.tr)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 09:41:37 EEST

    Ozur Bironceki mail de kanu hatasi olmustu yeniden gonderiyorum.

    Kppp ile internet baglantisinda 3 ayri dagitim de ayni sorun yasadim(Gelecek
    2.0,mandrake 8.0, redhat 9.1) mandrake de once normal calisiyordu sarg ve
    webmin ile ugrasirken kaybettik. Kppp internete baglaniyor ve Uzak makina ya
    ping atiyor. (Bildiğim herhangi bir intranet agi disindaki makinaya)
    Browserdan Proxy kullanma secili durumda. Zaten daha once hem baska makina
    uzerindeki proxy araciligi ile hemde kppp uzerinden cikabiliyorduk. browser
    uzerindeki vekil sunucuyu ayari ile proxy uzerinden veya kppp uzerinden
    cikabiliyorduk. Browser kpp ye yonlenmiyor gibi gorunuyor. Bbrowser aranan
    makinaya ulasilamadi gibi bir msg veriyor.