[linux-baslangic] Re: yeni baslayanlar icin

---------

From: Ahmet Keçeciler (ahmet@e-cozum.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 11:29:26 EEST

    herseyden cok fazla zevk aliyorum ama dedigim gibi karsilastigiim terimle=
    ri
    anlamayioca malesef birden hevesimi kaybediyorum.=0D
    =0D
    -------Original Message-------=0D
    =0D
    From: linux-baslangic@liste.linux.org.tr=0D
    Date: 24 Temmuz 2003 Persembe 11:20:43=0D
    To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr=0D
    Subject: [linux-baslangic] Re: yeni baslayanlar icin=0D
    =0D
    hangi konuda uzmanlasmak istiyorsunuz?=0D
    =0D
    masaustu kullanimi?=0D
    sunucu hizmetleri vs?=0D
    =0D
    eger vaktiniz bol ve ugrasmayi seviyorsaniz=0D
    oncelikle amaclarinizi belirleyin (or: linux ile=0D
    mp3 dinleyeyim, divx seyrederken alt yazilari da=0D
    turkce goriim, web server kurayim, mysql sunucu=0D
    kurayim, c ile program yazayim, vs...)=0D
    =0D
    daha sonra amaclariniza uygun dokumanlari=0D
    karistirirken karsiniza cikacak yeni terimlerin=0D
    pesinde kosarak pek cok sey ogrenebilirsiniz.=0D
    oldukca zahmetli ama ogrettikleri kalici olacaktir.=0D
    =0D
    onun disinda belgeler.linux.org.tr ve seminer.linux.org.tr=0D
    adresinde degisik konu basliklarina yonelik belge ve sunumlar=0D
    var. bunlari inceleyin, ilginizi bir yerden yakalayinca=0D
    zincirleme devam edecektir.=0D
    =0D
    piyasada pek cok linux kitabi bulmak mumkun ancak=0D
    ben kitap kullanma taraftari degilim. eger ingilizceniz=0D
    varsa internette google ile bulamayacaginiz bilgi/belge=0D
    neredeyse yok :-)=0D
    =0D
    dogrudan bir cevap vermek yerine geyik yaptim daha cok=0D
    ama google ile "linux for dummies" diye aratirsaniz eminim=0D
    pek cok link gelecektir :-) (tirnaklari da kullanin aratirken)=0D
    =0D
    saygilar.=0D
    Umut.=0D
    =0D