[linux-baslangic] Re: yeni baslayanlar icin

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 11:20:49 EEST

    hangi konuda uzmanlasmak istiyorsunuz?

    masaustu kullanimi?
    sunucu hizmetleri vs?

    eger vaktiniz bol ve ugrasmayi seviyorsaniz
    oncelikle amaclarinizi belirleyin (or: linux ile
    mp3 dinleyeyim, divx seyrederken alt yazilari da
    turkce goriim, web server kurayim, mysql sunucu
    kurayim, c ile program yazayim, vs...)

    daha sonra amaclariniza uygun dokumanlari
    karistirirken karsiniza cikacak yeni terimlerin
    pesinde kosarak pek cok sey ogrenebilirsiniz.
    oldukca zahmetli ama ogrettikleri kalici olacaktir.

    onun disinda belgeler.linux.org.tr ve seminer.linux.org.tr
    adresinde degisik konu basliklarina yonelik belge ve sunumlar
    var. bunlari inceleyin, ilginizi bir yerden yakalayinca
    zincirleme devam edecektir.

    piyasada pek cok linux kitabi bulmak mumkun ancak
    ben kitap kullanma taraftari degilim. eger ingilizceniz
    varsa internette google ile bulamayacaginiz bilgi/belge
    neredeyse yok :-)

    dogrudan bir cevap vermek yerine geyik yaptim daha cok
    ama google ile "linux for dummies" diye aratirsaniz eminim
    pek cok link gelecektir :-) (tirnaklari da kullanin aratirken)

    saygilar.
    Umut.