[linux-baslangic] Re: yeni baslayanlar icin

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 11:22:34 EEST

    Selam,

    Gorkem Cetin - Linux Isletim Sistemi - Seckin Yayinlari
    Mustafa Baser - Linux Ag Servisleri - Pusula Yayincilik
    Gorkem Cetin, Kaan Gunes Celik, Baris Metin - Linux Ag Yonetimi - Seckin

    Bu 3 eser oldukca fazla isinize yarar; Gorkem Bey daha guncel bir eseri
    de hazirlamakta... Ama varolan eser de umdugunuzdan cok fazla isinize
    yarayacaktir...

    Bunun disinda hangi Linux dagitimini kullaniyorsunuz bilmiyorum ama
    kullandiginiz dagitimin web sitesinde cok buyuk bir ihtimalle pdf
    formatli dahi cok guzel el kitaplari yer almakta farkli dillerde (en
    azindan redhat ve mandrake'de boyle)...

    Bir de www.linux.org.tr/belgeler.php
    ve www.tldp.org

    adreslerinde cok fazla belge bulabileceksiniz...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan