[linux-baslangic] Re: Linux'da Kablonet

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 19:58:55 EEST

    Selamlar..

    Sanirim, DHCP ile resolv.conf degisip ISP DNS'leri isin icine girince makina hostname'i cozmekte zorlaniyor. Ilk anda benim aklima bu geliyor. Bu durumda, X'in acilmasi, konqueror, galeon, gnome'un baslamasi filan bir hayli yavasalyabiliyor.

    Eger oyleyse, /etc/hosts dosyasina, kablonetten aldiginiz IP (ve diger IP adresleri) icin bir hostname eklemeniz cozum
    olabilir.

    Eger cozum olmazsa, nasil bir yavaslama yasadiginizi aciklayabilirmisiniz ? Ayrica cozum olursa, dhcp up scripti ile, bunu kalici yapmaniz gerekiyor..

    Saygi ve sevgiler..

    22 Jul 2003 19:51 EEST tarihinde yazmışsınız: