[linux-baslangic] ethernet sorunu

---------

From: mukremin (muko@unigfb.org)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 02:03:58 EEST

    arkadaslar gecen gün msi 6570 G nforce2 chipsetli bir ankart aldım üstünde
    onboard ethernet varredahat kurdum etherneti tanımadı mandrake kurdum tanıdı
    ama yapılandırmak istediğimde ağı buseferde tanımamaya basladı sorunu nasıl
    cozebilirim bu arada iki dağıtımda en son dağıtımlardır tesekkurler bunu
    yaptıktan sonra da ağdan diğer makinaya nete baglıcam bu makineyi kısaca onu
    da anlatabilirmisiniz