[linux-baslangic] Linux'da Kablonet

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 19:59:54 EEST

    RH9 için kablo net ayarları nasıldır ? Döküman ya da belge istemiyorum yalnızca mantığını ve neler yapmam gerektiğini kısaca yazmanız yeterli.. Bu konuda yeteri kadar döküman vb. okudum. Ayarları DHCP ile yaptığımda makine inanılmaz yavaşlıyor, manuel olarak DNS vb. bilgileri girdiğimde normal çalışıyor. Ama ayarları doğru yaptığımdan da hala şüpheliyim. Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler...