[linux-baslangic] buradan baska sorulara cevap alinacak yer varmi?

---------

From: serdar balkan (otorite@flashmail.com)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 08:31:35 EEST

    Selamlar,

    Oncelikle konudisi sayilabilecek bu mesaj icin tum kullanicilardan
    ozur dilerim.

    Ben uzun bir zamandir linuxla ilgilenmeye calisiyorum , ogrendigim
    vakitten beridir de bu listenin uyesiyim.
    Fakat pozisyonum itibari ile ben listede hic bir zaman aktif katilimci
    olmayip gelen isteklere verilen cevaplari okuyarak ve kendimin
    ihtiyaclarini uygun sorulari sorarak zamani degerlendirdim.

    Yalniz sorularimin cogunlukla cevapsiz kalisi sonucunda belkide gayet
    basit olaylar karsisinda caresiz kalmaktayim. Bunu kendime ait bir
    olaymis gibi gostermek niyetim yok cunku baska insanlarinda bu gibi
    durumlarda defalarca mesaj atarak "su soruya cevap verecek birisi"
    yokmu diye yazdigini hepimiz goruyoruz.

    Bakin bende diskalkuli var ben bazi seyleri farkli sekillerde
    anlayabiliyorum.Belkide cevabi basit gorup kendisi zahmet etse bulur
    dediginiz sey benim icin onunden defalarca gecipte bulamadigim ev
    gibidir.

    Ben burada bir sorgulama yapmak niyetindede deilim burasi kimsenin
    tapulu mali olmadigi gibi kimse kimsenin sorunlarina her daim cevap
    vermekle yukumlude tutulamaz, bunun farkindayim.

    Ama ben gerek internet haftasi etkinliklerinde gerekse istanbulda
    verilen semienrlerde konusmacilarin gozlerindeki isigi, anlattiklari
    konudaki samimiyeti ve bu open source olayinin gelismesi icin
    verdikleri destegi gordum.
    Ozellikle kendisinden cok etkilendigim Sn.Serdar Koylu'ye tesekkur
    etmek isterim eminimki dier arkadaslarda en az onun kadar samimi ve
    gayret sahibidir ama istanbulda verdigi bir seminerde kac saat
    uzaktansadece bu seminer icin geldigini ve herkes sorularini soruncaya
    kadar burada kalip yine o kadar saat uzaga gidecegini soylediginde
    bunun para veya baska bir sey olayi olmadigini daha iyi anlamistim.
    Ve bende katilip destek vermek istedim, elimden geldigince.

    iste bu yuzden soruyorum,

    Buradan baska sorulara cevap bulabilecegim bir yer varmi?

    tesekkurler,
     serdar mailto:otorite@flashmail.com