[linux-baslangic] Re: buradan baska sorulara cevap alinacak yer varmi?

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 10:45:20 EEST

    Tue, 22 Jul 2003 08:31:35 +0300 tarihinde serdar balkan
    <otorite@flashmail.com> soyle yazdi:

    SB> Buradan baska sorulara cevap bulabilecegim bir yer varmi?
    Diger e-posta listelerini denediniz mi?

    Bircok insan baslangic listesini sadece yeni baslayanlarin sorulari degil,
    network'ten masaustune her tur soru soruldugu icin ve cok karmasik hale
    geldigi icin duzgun takip edemiyor.

    Sorunuz hangi konuda ise, sorunuzu o konuya ozel yapilmis listeye yazmayi
    deneyin bir de (linux-network, linux-masaustu, linux-programlama, vs...).

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694