[linux-baslangic] Re: RH 9.0 ile ilgili bir kaç soru...

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 17:24:18 EEST

    On Fri, 18 Jul 2003, tai kuzu wrote:

    > RH 9.0 ntfs desteklemiyor.Bu nedenle xp kurulu partition'ları sisteme
    > gösteremedim.Rh 9.1 iso'larını upgrade etsem sorunu çözer mi acaba?9.1 ile
    > gelen kernel ntfs destekliyor mu?yoksa direk kernel'i update etmekle mi
    > uÄŸraÅŸsam.

    Red Hat yeni surumumu Ekim gibi cikartacak. Su andaki surumu 9.0 degil,
    sadece 9. Bilgi olsun diye yaziyorum.

    NTFS'e gelince: Lisans sorunlari nedeniyle, Red Hat NTFS destegini
    cekirdegine koy(a)miyor. Ama http://linux-ntfs.sourceforge.net adresinden
    Red Hat 9 icin gerekli paketleri indirip ntfs destegini cekirdeginize
    verebilirsiniz.

    > Bu arada Rh 9.0 bana biraz garip geldi kpackage filan yok..ilginç geldi
    > bilmiyorum.Gerçi paketleri de tek tek seçmedim belki o esnada atlamışımdır.

    redhat-config-packages diye birsey var; onu deneyebilirsiniz. Red Hat'in
    yeni "oyuncaklarindan" biri.

    Bir de (adini karistiriyor olabilirim; Enver daha iyi bilir) Red Carpet
    vardi. www.ximian.org adresinden indirebilirsiniz sanirim.

    Keza gnorpm de isinize yarayabilir.

    Red Hat, bir sure once kpackage'i dagitimdan cikarmisti; nedenini
    animsamiyorum.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ