[linux-baslangic] Re: Google' ?n mail servisi aç?ld? 100 MB Mailbox veriyorlar

---------

From: Ozkan Ozcan - Grafiker (grafikerozkan@kobiline.com)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 17:39:47 EEST

    şu anda denedim ve çalışıyor.

    Sanırım fazla yoğunluktan dolayı server çöküyor

    Batan geminin mailleri bunlar hesaabı :)

    Özkan

    From: Ibrahim ERKAYALI <ibrahimerkayali@yahoo.co.uk>
    Date: Fri, 18 Jul 2003 11:30:37 +0100 (BST)
    To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    Subject: [linux-baslangic] Re: Google' ?n mail servisi aç?ld? 100 MB
    Mailbox veriyorlar

    Siz sayfanin acildigina emin misiniz? www.goomail.co.uk
    <http://www.goomail.co.uk> adresi acilmiyor da...!
    Ibrahim

    imran.geriskovan@ttnet.net.tr wrote:
    Evet. Duzgun bir dns kaydi bile yok.
    URL forwarding ile bir IP nin alt dizinine gonderiyor.
    Simdilik calisiyor olabilir tabii..

    Imran

    Ozkan Ozcan - Grafiker wrote:
    > Bunun Google in mail servisi olduguna emin de?ilim sadece google?n logosunu
    > gördü?üm için söyledim. Ama çat?r çat?r çal???yor.
    > en az?ndan mail al?n?p gönderilebiliyor.
    > Deneme amaçl? 5 mblik tiff gönderdim ba?ka bir mailime geldi.
    > Üyelik için ahiret sorular? da yok 4 alan dolduruyorsun o kadar
    > 100 MB mail az bir yer de?il
    > Ayr?ca 20 mb ek gönderen mail hesab? paral?larda bile zor bulunur bence
    > Sayg?lar
    > Ozkan

    ---
    linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
    tiklayiniz  <mailto:linux-baslangic-request?Subject=unsubscribe>
    Want to chat instantly with your online friends? Get the FREE Yahoo!
    Messenger