[linux-baslangic] RH 9.0 ile ilgili bir kaç soru...

---------

From: tai kuzu (taipan@haylaz.org)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 16:33:39 EEST

    Merhaba

    RH 7.3 kullanıyordum.Chip dergisinin verdiği rh 9.0 cd'leri elime geçince
    bunları kurayım dedim.Temiz bir format atıp baştan kurdum.

    Winmodem'i,nvidia driver'larını rahatlıkla tanıttım hatta winmodem'İ rh'e
    tanıtmak xp'den kolay oldu =).Yalnız onboard ses yongasını bir türlü
    tanıtamadım.c-media 9837/a mı? tam olarak emin değilim...msi neo 2 865pe
    intel chipset'li mobo'nun üstündeki ses yongası.sndconfig yonagayı buluyor
    ama desteklenmediğini söylüyor.c-media'nın sitesinden driver'larını çektim
    ama compile edemedim bir ton hata verdi.readme'sinde rh 7.3 ile test edildiÄŸi
    yazıyor...Bu ses yongasını RH 9.0'a tanıtmayı başaran birileri varsa
    cevaplarını bekliyorum.

    RH 9.0 ntfs desteklemiyor.Bu nedenle xp kurulu partition'ları sisteme
    gösteremedim.Rh 9.1 iso'larını upgrade etsem sorunu çözer mi acaba?9.1 ile
    gelen kernel ntfs destekliyor mu?yoksa direk kernel'i update etmekle mi
    uÄŸraÅŸsam.

    Bu arada Rh 9.0 bana biraz garip geldi kpackage filan yok..ilginç geldi
    bilmiyorum.Gerçi paketleri de tek tek seçmedim belki o esnada atlamışımdır.

    Uzun mail için özür dilerim. Sevgi&Saygı.