[linux-baslangic] Re: Php yi nasil calistirabilirim

---------

From: M.Olgun Karaman (olgun2001@yahoo.com)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 11:40:22 EEST

     Öncelikle Apache'nin Php ile yazılmış sayfaları
    yorumlayabilmesi için /etc/httpd/conf altında
    httpd.conf benzeri bir konfigrasyon dosyası vardır,bu
    dosya içinde aşağıdaki düzenlemeleri yapmanız gerekir,

    # AddType application/x-httpd-php .php
    # AddType application/x-httpd-php-source .phps

    satırlarının başındaki # kaldırmak,eğer bu satırlar
    yoksa bu satırları eklemek,ardından httpd servisini
    yeniden çalıştırıp Apache'nin test sayfasının gelip
    gelmediğini kontrol edin,Php ile yazmış olduğunuz
    dosyayı /var/www/html/ altına koyduğunuz takdirde Php
    ile yazmış olduğunuz sayfaya herhangi bir tarayıcı
    yardımıyla ulaşabilirsiniz.

    --- Fazıl Irak <firak@email.com> wrote:

> [...]
    > kullanmam gerekiyor.
    > httpd yi calistirdim bu apache icin degilmiydi
    > mysqlide calistirdim phpyi nasil calistiririm. ve
    > daha sonra yapmam gereken birsey varmi?
    >

    > FAZIL A. IRAK
    >
    > --

    > Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at
    > Mail.com
    > http://www.mail.com/?sr=signup
    >
    > CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter
    > about your job search
    > http://corp.mail.com/careers
    >
    > ---
    > linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci

    href="mailto:linux-baslangic-request?Subject=unsubscribe">
    > tiklayiniz </a>

    =====

    M. OLGUN KARAMAN

    ITU BILGISAYAR MUH.