[linux-baslangic] Mandrake 9.1

---------

From: Kemal (kemalcpu@yahoo.com)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 12:00:36 EEST

    Merhabalar
    Linux geçmek istiyordum ve pc extra nın verdigi
    mandrake cd sinden kendi bilgisayarıma kurdum.
    Linux sorunsuz olarak kuruldu ama kurulumdan sonra ilk
    acılısta localhost login ve password girmemi istiyor.
    Bunları girdikten sonra.Mandrake masaustune gecmek
    icin STARTX yazdım.(ilk defa kuruyorum ve komutları
    hakkında bilgim yok.Bunu dergide gördüm.)
    Bu sefer ekrana
    "execve failed for /etc/x11/x (errno 2)
    giving up
    xinit :No such file or directory (errno2):unable to
    connect to x server
    xinit :No such process (errno3)
    server error "
    şeklinde bir hata veriyor.
    Bu konuda yardımınız dokunursa çok sevinirim.

    =====
    Kemal
    kemalcpu@yahoo.com
    icq:46487664