[linux-baslangic] Re: nasıl mesaj 6ollarım windowsda

---------

From: NA-ME Endüstri a.ş. (name@sistemd.com)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 11:36:04 EEST

    Winpopup kullanabilirsin
    tabiki karşı tarafta win95-98 ise winpopup programın açık olması gerekiyor. win2000 ve xp'de zaten otomatik gelen mesajı gösterir. bu konuda windows için alternatif programcıklarda mevcut. arama motorlarından edinilebilir.
    Karşı tarafta linux olursa bilemiyorum dogrusu!
    Bu soru düşündüğüm gibi linux'u kapsıyorsa burada sormanıza şaşırmadım, eğer kapsamıyorsa yalnış yere düştün dostum :))
    her an "saldırıya" maruz kalabilirsin ;o )
    başarılar