[linux-baslangic] Re: Yeni bir linux kullan_c_ olarak herkese merhaba

---------

From: Serdar Göncü (sgoncu@anadolu.edu.tr)
Date: Mon 14 Jul 2003 - 14:29:24 EEST

    *This message was transferred with a trial version of CommuniGate(tm) Pro*
    Iletinizi aldım teşekkür ederim. Linux 3. cd nin iso sunu internetten şu
    anda indiriyorum. FAkat sonrasında tekrar linuxu yeniden kurmak yerine
    mevcut o dosyayı bir şekilde sisteme tanıtmanın bir yolu varmı? yoksa yeni
    baştanmı kurmam gerekiyor?
    Teşekkürler