[linux-baslangic] Re: Yeni bir linux kullan_c_ olarak herkese merhaba

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 14 Jul 2003 - 14:47:20 EEST

    Serdar Göncü wrote:
    > *This message was transferred with a trial version of CommuniGate(tm) Pro*
    > Iletinizi aldım teşekkür ederim. Linux 3. cd nin iso sunu internetten şu
    > anda indiriyorum. FAkat sonrasında tekrar linuxu yeniden kurmak yerine
    > mevcut o dosyayı bir şekilde sisteme tanıtmanın bir yolu varmı? yoksa yeni
    > baştanmı kurmam gerekiyor?
    > Teşekkürler

      Sistem acildiktan sonra bir reminal emulatoru ile (ornegin konsole,
    xterm vs.) bir terminal penceresi aciniz. "su -" komutunu verip gerekli
    parolayi yazarak root, yani sistem yoneticisi yetkileri edininiz. Daha
    sonra kurmak istediginiz paketi

      rpm -ivh /dosyanin/bulundugu_yer/dosya_adi

      komutu ile kurmaniz yeterli olacaktir.

      Saygilar,
      Onur Kucuk (e.d.li)