[linux-baslangic] x configurasyonu (devam)

---------

From: eloengadnan (eloengadnan@e-kolay.net)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 10:27:39 EEST

    slackwarede problemin bir kısmını çözdüm artık x windowun açıyor fakat bu seferde mouse tanınmıyor kurduğum makina biraz eski mouse seri port üzerinde bir turlu tanıtamadım bırde xf86confıg çalıştırıp mo,use tanıtmak istediğim zaman da xwindow açılmıyor ilk başta vesa olarak tanınan ekran kartı xf86confıg çalıştırdığımda standart vga olark tanımlanıyor
    problemime yardımcı olursanız sevinirim