[linux-baslangic] Re: x configurasyonu (devam)

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 13:03:07 EEST

    On Fri, 2003-07-11 at 10:27, eloengadnan wrote:
    > slackwarede problemin bir kısmını çözdüm artık x windowun açıyor fakat
    > bu seferde mouse tanınmıyor kurduğum makina biraz eski mouse seri port
    > üzerinde bir turlu tanıtamadım bırde xf86confıg çalıştırıp mo,use
    > tanıtmak istediğim zaman da xwindow açılmıyor ilk başta vesa olarak
    > tanınan ekran kartı xf86confıg çalıştırdığımda standart vga olark
    > tanımlanıyor

    Slackware 8.1 veya 9.0 kullandığınızı varsayarak sisteme root olarak
    girerek:

            xf86cfg

    komutunu verin. Daha sonra Ctrl+Alt+Backspace ile grafik arabirimi
    öldürüp:

            cp /root/XF86Config.new
            xf86cfg -textmode

    komutlarını sırasıyla verin. Karşınıza gelecek ekrandan tüm ayarları
    kolaylıkla yapabilirsiniz.

    İyi çalışmalar

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)