[linux-baslangic] redhat as 2.1

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 09:52:15 EEST

    Oracle destek verdigi Red-Hat 2.1 AS ile birlikte bu urunle ilgili farkli
    satis politikalari olusmaya basladi. Satis rakaminin yuksek olmasi nedeniyle
    bu urunle ilgili farkli (satis yapan firmalardan) bilgiler aldim. Ornegin
    bir tane kutulu urunu ancak bir tane sunucuya kurabilirsiniz yeni bir sunucu
    icin yeni bir urun siparis vermelisiniz gibi. Yani MS lisaslama modelini
    aynen RH-AS icin de uygulamaktalar. Benim bildigim RH-AS urunu de GPL
    lisansi ile dagitilmakta ve siz kutulu urun satin aldiginizda aslinda
    destek ve hizmet almis olmaktasiniz. Daha detayli bilgi veribilecek birileri
    var mi acaba? Ayrica bu urunu nerden temin edebilirim.(Destek hizmeti
    almadan) :)))

    Abdullah