[linux-baslangic] Re: redhat as 2.1 memory arttirimi

---------

From: Bahadir Kiziltan (bkiziltan@o-net.com.tr)
Date: Thu 10 Jul 2003 - 17:27:18 EEST

    Oracle'in 9i icin onerdigi dagitim Red Hat Advanced Server. Her ne kadar
    Oracle destek vermesede Slackware uzerinde de (database) sorunsuz
    calisiyor.

    9i derken Database Server'i kastediyorsaniz, swap alaninini genis tutmak
    ve
    /proc altindaki birkac parametreyi degistirmek sartiyla 512 MB ram'a sahip
    bir makineye bile kurabilirsiniz.

    Ora App. Server icin ayni seyleri soylemek guc. 1-1,5 GB ram ve genis bir
    swap
    alani olmadan kurmayi pek denemeyin derim.

    Versiyon 9.0.1'de birkac kucuk sorun cikabiliyor ama cozumleri mevcut.
    Versiyon 9.2.0 daha sorunsuz bir kurulum diyebilirim.

    Simdiden kolay gelsin.